مديرعامل سايپايدك خبر داد: تدوين استراتژي مشاركتي براي نمايندگي‌ها با هدف بهبود فضاي كسب و كار
  سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷
   
 

مديرعامل سايپايدك تاكيد كرد: با بررسي مجدد ظرفيت‌ها و مزيت‌هاي نسبي در شبكه نمايندگي‌ها و نيز توجه به اهداف و فرصت‌هاي قابل دسترس گروه خودروسازي سايپا، مي‌بايست استراتژي مشاركتي قوي‌تر از گذشته جهت بهبود فضاي كسب و كار از طريق ارتقاء خدمات پس از فروش تهيه و تدوين كرد.

به گزارش روابط عمومي سايپايدك، اردشير اميني در ديدار با رؤساي انجمن‌هاي صنفي نمايندگي‌هاي سايپا، با تاكيد بر ضرورت تغيير نگرش نسبت به واحد امور مشتريان در سازمان و شبكه نمايندگي‌ها، گفت: در حوزه امور مشتريان، مديران بايد از پاسخگويي و اثربخشي اين واحد اطمينان داشته باشند تا اين واحد به سپري محافظ در برابر مشتريان ناراضي محسوب نشود.

قائم مقام مديرعامل گروه سايپا ادامه داد: يكي از برنامه‌هاي ما در حوزه خدمات اين است كه پيش از بروز و گسترش مشكل، آن را ريشه‌يابي و رفع كنيم و پيش از آنكه مشتري براي رفع مشكلاتش به ما مراجعه كند، ما از نظرات و مشكلات مشتريان مطلع شويم و در جهت رفع آن گام برداريم.

مديرعامل سايپايدك تصريح كرد: درك خواسته‌هاي مشتري، امروزه يكي از عوامل قدرت بخشيدن به سازمانهاست و سازمانهايي كه نتوانند به اين مرتبه از رفتار با مشتري دست يابند، خود به خود از چرخه رقابت حذف خواهند شد.

اميني بر پايبندي به اجراي تمامي اركان مرامنامه شبكه نمايندگي‌ها تاكيد كرد و گفت: براي برآورده كردن انتظارات مشتريان استفاده از تمام ظرفيت‌ها و استعدادهاي موجود در نمايندگي‌ها در راستاي افزايش رضايت مشتريان و بهبود كيفيت خدمات ضروري است.

وي ادامه داد: در سياست‌هاي جديد سايپايدك، ايجاد هم افزايي و مشاركت در تصميم‌گيري‌ها يك مزيت مطلق براي سازمان به شمار مي‌رود و انتظار داريم در اين رويكرد، به اهداف تعيين شده دست پيدا كنيم.

قائم مقام مديرعامل گروه سايپا با اشاره به اهميت نظرات مشتري در حوزه توليد و خدمات، يادآور شد: بايد با تغيير نگاه و تقويت بعضي از حوزه‌هاي كاري و نيز انجام اقدامات اصلاحي و بهبودها، حوزه خدمات پس از فروش را به حوزه‌اي سودآور تبديل كنيم و با تدوين طرح‌هاي جديد در حوزه خدمات، نوآوري و تحول را در اين عرصه پايدار و نهادينه كنيم.

وي با بيان اينكه خدمت به مشتري و اهميت دادن به آن از عوامل موثر در موفقيت به شمار مي‌رود،‌ افزود: علاوه بر اين موارد، ارائه خدمات با كيفيت، كليد موفقيت در خدمات پس از فروش است و همه ما ناچاريم براي افزايش سهم بازار و بالا بردن رضايت مشتري، اين سه عامل را در برنامه‌ريزي‌هاي خود مد نظر قرار دهيم.
در اين نشست، انجمن‌هاي صنفي نمايندگي‌ها متعهد شدند كه با پشتيباني سايپايدك تمام تلاش خود را در جهت كسب رضايت حداكثري مشتريان و تحقق اهداف گروه خودروسازي سايپا به كار گيرند.



[ آرشيو ]

  
 چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۷  
Wednesday 18 July 2018  









صفحه اصلي | آرشيو | جستجو | تماس با ما | سايت شركت سايپا يدك | نسخه موبايل  
كليه حقوق اين سايت متعلق است به نشريه مشتري مداري - نشريه سازمان خدمات پس از فروش سايپا