سایپایدک بیشترین تعداد مشارکت نمایندگی‌ها را در طرح امداد نوروزی دارد
  چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۶
   
 

مديرعامل سايپايدك گفت: اين شركت  بیشترین تعداد مشارکت نمایندگی ها را در طرح امداد نوروزی شرکتهای خدمات پس از فروش دارد و اين مساله، مزيت رقابتي گروه سايپا در طرح امداد نوروزي به شمار مي رود.

به گزارش روابط عمومي سايپايدك، دكتر اردشير اميني در مراسم افتتاح طرح امداد نوروزي سال 97 گروه سايپا، با بيان اين مطلب، از برنامه ريزي براي کاهش زمان خدمات امدادی به 28 دقیقه خبر داد و گفت:  هدف­ گذاری این شرکت برای کاهش زمان امدادی از 31 دقیقه سال گذشته به 28 دقیقه است كه با استفاده از روش ­های نوین امدادی، تلاش می­ کنیم سطح خدمات را در سال جاری ارتقا دهیم.

اردشیر امینی از ضرورت تلاش برای ایجاد آرامش در مشتریان و افزايش سطح رضایت­ مندی آنان خبر داد و افزود: «خدمات گروه سایپا باید شامل تمام خودروهای گروه فارغ از شرکت تولیدکننده باشد تا از این طریق، هم مسؤولیت اجتماعی خود در این عرصه را انجام دهیم و هم جایگاه برند سایپا را ارتقا بخشیم.

مدیرعامل سایپا یدک اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته، قطعات یدکی مورد نیاز در طرح امداد نوروزی تامین و در سراسر کشور توزیع شده است. بنابراین مشکلی از بابت کمبود قطعات در نمایندگی‌های خدمات پس از فروش نخواهیم داشت.

وي ادامه داد: سايپايدك به دنبال اين است كه احساس اطمينان و آرامش را در مشتريان ايجاد نمايد و در همين راستا كيفيت ارائه خدمات از اصول اساسي در خدمات پس از فروش است.



[ آرشيو ]

  
 دوشنبه ۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۷  
Monday 23 April 2018  









صفحه اصلي | آرشيو | جستجو | تماس با ما | سايت شركت سايپا يدك | نسخه موبايل  
كليه حقوق اين سايت متعلق است به نشريه مشتري مداري - نشريه سازمان خدمات پس از فروش سايپا