سرپرست سايپايدك تاكيد كرد: همگرايي فروش و خدمات با هدف افزايش كيفيت خدمت به مشتريان
  چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۶
   
 

 

سرپرست سایپایدک گفت: همگرايي در فروش و خدمات پس از فروش اولويت اول برنامه‌هاي سايپايدك خواهد بود كه با اجراي آن اهداف عالي گروه سايپا محقق خواهد شد و كيفيت خدمات ارائه شده به مشتريان افزايش خواهد يافت.

 

به گزارش روابط عمومي سایپا یدک، دكتر رضا تقي‌زاده در جمع معاونين و مديران سايپايدك با اشاره به عملكرد مثبت سايپايدك در يك سال گذشته، اظهار كرد: كار خدمات پس از فروش بسيار مهم و با اهميت است و رسيدن به اهداف مورد نظر، طبيعتا با سختي‌هاي خاصي همراه است اما با همت و تلاش بيشتر مي‌توانيم اهداف مد نظر گروه سايپا را محقق كنيم.

وي ادامه داد: بايد در كارها و برنامه‌ها همگرايي و هم افزايي داشته باشيم و ارتباط دوسويه بين فروش و خدمات پس از فروش را تقويت كنيم. بنابراين اكنون فروش و خدمات پس از فروش دغدغه همه ماست و با توجه به تنوع گسترده محصولات سايپا، سخت‌ترين كار بر عهده واحدهاي خدمات و فروش است كه اين همگرايي را تقويت نمايد.

سرپرست سايپايدك گفت: با تغييرات ايجاد شده، با راهنمايي‌هاي مديرعامل محترم گروه سايپا بيشتر از گذشته شاهد نتايج مثبت خواهيم بود و كارنامه قابل قبولي براي سايپا بر جا خواهيم گذاشت.

تقي‌زاده تصريح كرد: همگرايي، كار تيمي و همراهي اولويت فرهنگ سازماني سايپايدك خواهد بود و انتظار داريم كه اين فرهنگ به همه جوانب فروش و خدمات پس از فروش تسري پيدا كند. بر اين اساس، تمركز سياست‌گذاري امور مرتبط با فروش و خدمات پس از فروش قطعا برآيند بهتري خواهد داشت.

وي در بخش ديگري از سخنانش ادامه داد: تامين به موقع قطعات يدكي از موارد مهم ديگري است كه بايد حتما براي آن برنامه‌ريزي شود تا علاوه بر گردش سريع كالا، كيفيت خدمات افزايش يابد.

سرپرست سايپايدك همچنين با اشاره به دستورالعمل وزارت صنعت، معدن و تجارت براي حذف نمايندگي‌هاي رتبه 4، گفت: خوشبختانه تاكنون با همگرايي و هم افزايي بين نمايندگي‌ها، اقدامات خوبي براي ارتقاء نمايندگي‌هاي رتبه 4 انجام شده و طبق آنچه كه برنامه‌ريزي شده، در صورتي كه همان تعداد اندك نمايندگي‌هاي رتبه 4 نتوانند سطح خدمات خود را افزايش دهند، تا پايان سال 96 با آنها خداحافظي خواهيم كرد.

تقي‌زاده تصريح كرد: افزايش رضايت مشتريان سايپا و صعود 5 پله‌اي در عرض 6 ماه بيانگر عزم راسخ گروه سايپا براي تحقق خواسته مشتريان است كه اين روند در ماهها و سالهاي آتي نيز ادامه پيدا مي‌كند.

وي همچنين با اشاره به تلاش‌هاي مهندس عليشاهي در مدت تصدي مسووليت سايپايدك، گفت: عملكرد مثبت سايپايدك در يك سال گذشته قابل انكار نيست و نتايج به دست آمده بيانگر تلاش، همت و برنامه‌ريزي درست سازمان با مديريت مهندس عليشاهي بوده است.

 



[ آرشيو ]

  
 پنج شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۷  
Thursday 16 August 2018  









صفحه اصلي | آرشيو | جستجو | تماس با ما | سايت شركت سايپا يدك | نسخه موبايل  
كليه حقوق اين سايت متعلق است به نشريه مشتري مداري - نشريه سازمان خدمات پس از فروش سايپا