مديرعامل سايپايدك: افزایش رتبه رضایت مشتریان سايپا مرهون تلاش مدیران وکارکنان نمایندگی‌هاست
  یکشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۶
   
 

مدیرعامل سایپایدک گفت: افزایش رتبه رضایت مشتری سایپایدک در كمتر از يك سال از رتبه 12 به 7 مرهون حمایت‌های مدیرعامل گروه، همت مدیران وکارکنان نمایندگی‌های سایپا است.

 

به گزارش روابط عمومي سایپا یدک، مهندس عليشاهي در جمع نمایندگی‌های استان هرمزگان گفت: در حال حاضر به 10 برند و 31 مدل خودرو، خدمت ارائه مي‌شود که در نوع خود آماری بی بدیل است و در واقع هیچ شرکت خدمات پس از فروشی در کشور فعاليتي به اين گستردگي ندارد. همچنین تا کنون به صورت میانگین، روزانه 9،000 مشتری از شبکه خدمات پس از فروش خدمات دریافت مي‌نمايند كه با توجه به اين طيف گسترده خودروها و تنوع مشتريان، بدون همکاری و فرصت آفرینی نمایندگان و شبکه خدمات پس از فروش اين افزايش رتبه رضايتمندي مشتريان امکانپذیر نبوده است.

علیشاهی با اشاره به افزایش رضایت مشتریان از شبکه نمایندگی در شش ماهه اول سال 96، گفت: این افزایش رضایت با توجه به توانمندی های بالقوه ای که در نمایندگی های سایپا وجود دارد کافی نیست چرا که سطح انتظارات به حق مشتریان صنعت خودرو بیش از پیش افزایش یافته است؛ لذا می بایست تلاش مضاعفی از سوی ستاد و شبکه انجام شود.

مدیرعامل سایپا یدک افزود: با حمایت های مدیرعامل محترم  گروه سایپا تعامل خوب و مثبتي بين مجموعه سايپا و نمايندگي‌ها برقرار شده است. به اين ترتيب تعامل با مشتريان تعيين كننده است و ما بر همين مبنا برنامه‌هاي خدمات پس از فروش را تدوين مي‌كنيم.

وی در ادامه افزود: وضعیت نمایندگی ها براساس رتبه بندی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) در چهار گروه دسته بندی شده است که در مدت باقي مانده تا پايان سال 96 قطعاً رتبه 4 در بین شبکه نمایندگی های سایپا  نخواهیم داشت چرا که با تدوین و اجرای اقدامات اصلاحی توسط شبکه و حمایت‌های ستاد، این نمایندگی ها ارتقاء خواهند یافت.

مدیرعامل سایپا یدک با اشاره به لزوم رفتار کریمانه با مشتریان در نمایندگی‌ها، افزود: این موضوع باید جزء وظایف اصلی نمایندگی ها قرار گیرد و مواردی چون مدت زمان پذیرش مشتری، رفتار و برخورد كاركنان تعمیرگاه، نحوه نوبت دهی، توضیحات ارائه شده در زمان ترخیص خودرو و جاری سازی رفتار کریمانه در جهت رضایت مندی بیشتر مشتریان در دستور کار نمایندگی ها قرار گیرد و این اقدامات باعث ارتقاء جایگاه گروه سایپا نزد مشتریان خواهد شد.

 



[ آرشيو ]

  
 دوشنبه ۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۷  
Monday 23 April 2018  









صفحه اصلي | آرشيو | جستجو | تماس با ما | سايت شركت سايپا يدك | نسخه موبايل  
كليه حقوق اين سايت متعلق است به نشريه مشتري مداري - نشريه سازمان خدمات پس از فروش سايپا