دومين المپياد كارشناسان پذيرش سايپايدك برگزار شد
  یکشنبه ۰۷ آبان ۱۳۹۶
   
 

دومين المپياد كارشناسان پذيرش شبكه خدمات پس از فروش سايپا با هدف افزايش كيفيت خدمات و بالا بردن سطح مهارت كارشناسان پذيرش، چهارم آبان ماه به طور همزمان با همكاري سازمان فني و حرفه اي در 21 مركز در سراسر كشور برگزار ‌شد.

به گزارش روابط عمومي سايپايدك، اين المپياد با هدف ترويج و توسعه فرهنگ مشتري‌مداري، افزايش دانش فني و مهارت‌هاي ارتباطات انساني، ارزش گذاري به جايگاه كارشناسان پذيرش به عنوان افراد كليدي در ارائه خدمات پس از فروش به مشتري، ايجاد انگيزه‌ شغلي افراد شركت كننده و شناسايي نقاط قوت و قابل بهبود عملكرد آنها در بخش‌هاي فني، مهارتي، ارتباطي و امكان هم انديشي و تبادل اطلاعات بيشتر شركت كنندگان و حوزه‌هاي فني آموزشي شركت در سطح شبكه نمايندگي‌هاي سايپا برگزار گرديد.
اين المپياد با مطالعه و الگو‌برداري از تجربيات ديگر المپيادهاي داخلي و خارجي برگزار مي‌شود كه بخشي از آزمون به صورت ويدئو كوئيز (آزمون از طريق فيلم پرسش و پاسخ) براي اولين بار در سايپايدك انجام شد.
بنابراين گزارش، المپياد كارشناسان پذيرش در دو مرحله برگزار خواهد شد كه در مرحله اول، آزمون تعيين سطح كتبي به صورت الكترونيكي(شامل مهارت هاي فني و مهارت ارتباطي و فرايندي) بطور همزمان در سراسر كشور برگزار شد. در مرحله دوم نيز آزمون به صورت كتبي, ويدئو كوئيز و كارگاهي در قالب ايفاي نقش با داوري و مشاوره اساتيد دانشگاهي و هنري در مركز آموزش سايپايدك در دي ماه اجرا خواهد شد.
يادآور مي‌شود محتواي آزمون المپياد كارشناسان پذيرش بر اساس دوره‌هاي آموزش مطابق استاندارد شركت و دستورالعمل و رويه‌هاي اجرايي و بخشنامه‌هاي مرتبط با فرايند پذيرش تا ترخيص در نمايندگي و اصول مشتري مداري تهيه شده است.



[ آرشيو ]

  
 پنج شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۷  
Thursday 16 August 2018  









صفحه اصلي | آرشيو | جستجو | تماس با ما | سايت شركت سايپا يدك | نسخه موبايل  
كليه حقوق اين سايت متعلق است به نشريه مشتري مداري - نشريه سازمان خدمات پس از فروش سايپا