مديرعامل سايپايدك خبر داد: استفاده از فناوري هاي نوين در امداد نوروزي گروه سايپا
  یکشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۵
   
 

مديرعامل سازمان خدمات پس از فروش سايپا از برگزاري طرح امداد نوروزي گروه سايپا از 25 اسفند تا 14 فروردين با تاكيد بر افزايش رضايت مشتريان خبر داد.

به گزارش روابط عمومي سايپايدك، مهندس عليشاهي با اعلام اين خبر افزود: در طرح خدمات و امداد نوروزي سال 96، بالغ بر 450 نمايندگي سایپا با بيش از 4500 نفر نيرو در سراسر كشور به ارائه خدمات تعميرگاهي به هموطنان خواهند پرداخت.
مديرعامل سايپايدك تاكيد كرد: ‌يكي از سياست‌هاي اصولي و زيربنايي گروه سايپا افزايش رضايت مشتريان از خدمات پس از فروش است و به همين جهت با توجه به تاكيد مديرعامل گروه سايپا آقاي دكتر جمالي مبني بر جلب حداكثري رضايت مشتري، در امداد نوروزي سال 96 اين مساله مبنا و محور ارائه خدمات قرار گرفته و به افزايش سطح كيفيت خدمات نيز بيش از پيش توجه شده است.
وي ادامه داد: در تعيين نمايندگي‌هاي كشيك به گونه‌اي برنامه‌ريزي شده است كه كليه خودروهاي توليدي گروه سايپا در تمام شهرهاي كشور در طول تعطيلات نوروزي تحت پوشش خدمات امدادي قرار گيرند، همچنين در كلان شهرها و شهرهاي سياحتي – زيارتي، نمايندگي‌هاي مجاز منتخب به صورت شبانه‌روزي پذيراي مشتريان محترم خواهند بود.
مهندس عليشاهي يادآور شد: در طرح امداد نوروزي سال 96 سايپا، كليه واحدهاي امدادي به سامانه ردياب (AVL) مجهز هستند و عملكرد آنها از طريق اين سامانه، بازديدهاي ميداني مستمر و ساير ابزارهاي كنترلي تحت نظارت قرار مي‌گيرد.
مديرعامل سايپايدك درباره ساز و كارهاي پشتيباني و نظارت بر اجراي طرح امداد نوروزي نيز توضيح داد: در طول اجراي طرح امداد نوروزي، بالغ بر 120 نفر در شركت‌هاي امداد خودرو سايپا و سايپايدك وظيفه پشتيباني شبكه نمايندگي‌هاي مجاز و ناوگان امدادي و مركز امور مشتريان گروه سايپا و مركز تماس امداد خودرو سايپا را انجام خواهند داد. همچنين به منظور نظارت بر اجراي طرح، دفاتر منطقه‌اي حضور فعال خواهند داشت و بالغ بر 130 نفر به صورت شبانه‌‌روزي كنترل و نظارت بر طرح را بر عهده خواهند داشت.
وی با اشاره به ارسال کلیه قطعات مورد نیاز به نمایندگی‌های سایپا در راستای اجرای طرح امداد نوروزی، گفت: در جریان طرح امداد نوروزی سایپا ناوگان خودرویی و خدماتی در این بخش بازسازی و افزایش یافته و امید است با اقدامات و برنامه‌ريزي‌هاي صورت گرفته، در نوروز امسال بتوانیم خدمات مناسبی را به مشتریان گروه خودروسازی سایپا ارائه نماییم.
مديرعامل سايپايدك اظهار داشت: وظيفه شبكه خدمات پس از فروش سايپا در ايام نوروز، ايجاد اطمينان خاطر براي مشتريان در سفرهاي نوروزي است و با توجه به حجم سفرهاي نوروزي، نمايندگي‌هاي منتخب سايپا آماده خدمت‌رساني به مشتريان هستند.
مهندس عليشاهي كيفيت در خدمات را اصل اساسي و مهم در جلب رضايت مشتريان دانست و گفت: شبكه خدمات پس از فروش با تمام توان در تلاش است بهترين خدمات را در كوتاه‌ترين زمان ممكن به مسافران نوروزي ارائه نمايد.
مديرعامل سايپايدك گفت: مراسم افتتاحيه امداد نوروزي سال 96 گروه سايپا و بدرقه امدادگران، روز دوشنبه برگزار خواهد شد. به همين منظور كليه نمايندگي‌هاي سايپا و امدادگران آماده ارائه خدمات به مشتريان گرامي خواهند بود.
وي يادآور شد: مركز تماس با مشتريان گروه سايپا با شماره‌ 096550 به صورت 24 ساعته آماده پاسخگويي به مشتريان محترم مي‌باشد.
 



[ آرشيو ]

  
 چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۶  
Wednesday 13 December 2017  









صفحه اصلي | آرشيو | جستجو | تماس با ما | سايت شركت سايپا يدك | نسخه موبايل  
كليه حقوق اين سايت متعلق است به نشريه مشتري مداري - نشريه سازمان خدمات پس از فروش سايپا