مديرعامل سايپايدك در جمع نمايندگي‌هاي يزد: زمان مشتري ثروت ملي است
  یکشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۵
   
 

مديرعامل سايپايدك تاكيد كرد: سازمان خدمات پس از فروش سايپا بر اين باور است كه فرهنگ رفتاري و عملي نقادي و پذيرش انتقاد بايد در همه اركان سازمان نهادينه شود.

به گزارش روابط عمومي سايپايدك، مهندس عليشاهي كه در جمع نمايندگي‌هاي شهر يزد حضور يافته بود، با بيان اين مطلب افزود: بايد شنيدن نقد را يك ارزش بدانيم و به آن بها بدهيم، حتي اگر نقد وارد نباشد. در اين راستا توجه به انتقادهاي مشتريان و شنيدن نظرات آنها براي ما بسيار راهگشا است و مي‌تواند ما را در وفادارسازي مشتريان ياري كند.
وي ادامه داد: سازمان‌هاي خدمات پس از فروش دو وجه دارند، يكي اينكه تلاش مي‌كنند تا به نوعي خود را از ساير رقبا متمايز كنند و ديگر اينكه نگران هستند كه مشتري را از دست ندهند. ما هم بايد سعي كنيم ضمن اينكه مشتريان را وفادار نگهداريم، از خروج آنها از شبكه براي دريافت خدمات جلوگيري كنيم.
مديرعامل سايپايدك با اشاره به اينكه هزينه نگهداري يك مشتري براي ما بسيار كمتر از جذب مشتري جديد است،‌ گفت: بايد حركت اصلاح در سه جنبه ساختاري، سيستمي و روشي را در سازمان خدمات پس از فروش سايپا رقم بزنيم. به اين ترتيب بايد ساختار فعلي را به هرم معكوس كه تمركز اساسي بر خواسته مشتريان دارد تغيير دهيم؛ به طوري كه نمايندگي‌ها كه در تماس مستقيم با مشتريان مي‌باشند نقش تعيين كننده بيشتري در فرآيند تصميم‌سازي بخش‌هاي ستادي تصميم‌گير شركت داشته باشند.
عليشاهي يادآور شد: يكي از مواردي كه انتقاد مشتري را موجب مي‌شود، تاخير در تامين قطعات يدكي است در حالي كه نمايندگي‌ها در حلقه آخر اين فرآيند قرار دارند,لذا با توجه به دستور اكيد مدیر عامل محترم گروه، آقاي دکتر جمالی،سایپایدک بایستی در تامین به موقع قطعات گام اساسی و اصلی را بردارد.
وي همچنين اهميت آموزش اثربخش براي كاركنان شبكه نمايندگي‌ها را يادآور شد و گفت: مشتري نبايد براي رفع يك مشكل، چندين بار به نمايندگي مراجعه كند، زيرا زمان مردم ثروت ملي ماست.بنابراين آموزش اثربخش كاركنان نمايندگي‌ها و كارشناسان فني در سرلوحه برنامه‌هاي ما قرار دارد تا در نهايت با تكيه نيروهاي فني بر اين آموخته‌هاي اثربخش، مشتري خدمات با كيفيت و سريع دريافت كند. البته سرعت در عمليات امدادي نيز بايد بهبود يابد كه بخشي از آن مربوط به تامين زيرساخت‌ها و بخشي ديگر نيز مربوط به فرهنگ ارائه خدمت است.
مديرعامل سايپايدك در ادامه با تاكيد بر اينكه رفتار كريمانه با مشتري بخشي از دغدغه‌هاي او را كاهش مي‌دهد، افزود: وظيفه همه ما اين است كه با مشتري رفتار همدلانه داشته باشيم و نگراني را از او دور كنيم. ضمن اينكه بايد كيفيت خدمات را نسبت به گذشته افزايش دهيم تا در هر دو زمينه رضايت مشتري حاصل شود.
وي با اشاره به موضوع قاعده طلایی در دانش مدیریت گفت : رعايت اخلاق در برخورد با مشتري براي گروه سايپا اهميت ويژه‌اي دارد لذا بايد به گونه‌اي با مشتري رفتار كنيم كه دوست داريم سايرين در همان موقعيت با ما رفتار كنند. به اين ترتيب گوش ما براي شنيدن صداي مشتري نسبت به گذشته شنواتر و حساس تر شده است تا با تعريف برنامه‌هاي بهبود دهنده، در مسير رشد و پيشرفت روز افزون قدم برداريم.
 



[ آرشيو ]

  
 سه شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۶  
Tuesday 17 October 2017  









صفحه اصلي | آرشيو | جستجو | تماس با ما | سايت شركت سايپا يدك | نسخه موبايل  
كليه حقوق اين سايت متعلق است به نشريه مشتري مداري - نشريه سازمان خدمات پس از فروش سايپا