استقبال از غرفه سايپا يدك در شانزدهمين نمايشگاه بين المللي خودرو مشهد
  سه شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۵
   
 

حضور سايپا يدك در شانزدهمين نمايشگاه بين المللي خودرو ، قطعات و صنايع وابسته شهر مشهد با استقبال بازديد كنندگان مواجه شد .

به گزارش روابط عمومي سايپا يدك ، سازمان خدمات پس از فروش سايپا كه همراه با تعدادي از نمايندگي هاي خود در نمايشگاه مشهد حضور يافته ، فرهنگ سازي در خصوص استفاده از قطعات اصلي و معرفي نرم افزار تلفن همراه را محور فعاليتهاي خود قرار داده است .
سايپايدك در نمايشگاه مشهد رويكرد آموزش را هم مد نظر قرار داده است و با ارائه جديدترين كتابها و تاليفات آموزش فني بازديدكنندگان پاسخ مي دهد .
معرفي خدمات نوين در قالب كارت طلايي نيز از جمله اقدامات سايپا يدك در نمايشگاه مشهد مي باشد .
گفتني است شركت سايپا يدك به عنوان نخستين شركت خدمات پس از فروش خودرو با هدف افزايش رضايت مشتريان و بالا بردن سطح كيفيت خدمات نرم افزار تلفن همراه را در سالهاي گذشته رونمايي
كرده بود . از جمله امكانات اين نرم افزار مي توان به درخواست فوري خدمات امدادي ، نوبت دهي نمايندگي ها ، دانستني هاي فني ، اخبار ، معرفي خدمات سايپا يدك ، نمايش نزديكترين نمايندگي ، ثبت محل پارك خودرو ، ارائه ليست قيمت قطعات و خدمات جانبي ديگر اشاره كرد .
 



[ آرشيو ]

  
 چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۶  
Wednesday 13 December 2017  









صفحه اصلي | آرشيو | جستجو | تماس با ما | سايت شركت سايپا يدك | نسخه موبايل  
كليه حقوق اين سايت متعلق است به نشريه مشتري مداري - نشريه سازمان خدمات پس از فروش سايپا