پيشتازي سايپايدك در مقابله با قطعات تقلبي آغاز حركتي بزرگ براي حفاظت از جان و مال هموطنان است
  شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۵
   
 

مدیرعامل شرکت سایپایدک اظهار داشت: پيشتازي سايپايدك در عرصه مقابله با توليد و توزيع قطعات يدكي تقلبي و بي كيفيت مي‌تواند آغاز يك حركت بزرگ در خصوص حفاظت از جان و مال مالكان خودرو باشد.

به گزارش روابط عمومي سايپايدك، مهندس مصطفي وحیدزاده در سخناني با اشاره به تاكيدات مقام معظم رهبري مبني بر مقابله با قاچاق كالا در كشور و توجه به اقتصاد مقاومتي براي رشد و شكوفايي اقتصاد كشور و همچنين دستورات وزير صنعت، معدن و تجارت، گفت: وجود قطعات تقلبی در بازار، یک تهدید بزرگ برای سرنشینان خودرو به شمار می رود و انتظار داریم تا سازمان های مسوول، نظارت بیشتری در مبادی ورودی واردات قطعات خودرو به بازار کشور داشته باشند و قطعا ما در این مسیر همراه آنها هستیم.

وي با اشاره به راه‌اندازي سامانه تشخيص اصالت قطعات يدكي سايپا، افزود: برای اولین بار در صنعت خودرو و براساس یک زیر ساخت منسجم، یک قدم جدی از سوی سایپا یدک برای شناسایی قطعات اصلی از غیر اصلی برداشته شد و در ادامه همه تلاش خود را بکار خواهیم گرفت تا با تمرکز بیشتر بر آن، مسؤولیت اجتماعی خود را در قبال مشتری به انجام برسانیم.
وي ادامه داد: حفظ جان و مال همه افرادي كه از خودرو استفاده مي‌كنند براي ما مهم است لذا به منظور حمايت از مشتريان، اقدامات گسترده‌اي در راستاي ترويج فرهنگ استفاده از قطعات اصلي و با كيفيت شركتي و جلوگيري از توليد و توزيع قطعات تقلبي آغاز كرده‌ايم كه از آن جمله مي‌توان به انجام بازرسي‌هاي مشترك با اتاق اصناف تهران، طرح تشخيص اصالت قطعه و همچنين اقدامات حقوقي عليه متخلفين و سوء استفاده كنندگان از بسته‌بندي سايپا اشاره كرد.

مهندس وحيدزاده گفت: بايد با سودجوياني كه بخاطر حفظ منافع زودگذر مادي خود با ارائه قطعات تقلبي و بي كيفيت با جان مردم بازي مي‌كنند قاطعانه برخورد شود. به همين منظور سايپايدك به صورت داوطلبانه همكاري‌هايي را با مراجع مربوطه آغاز كرده است تا با توليد و توزيع كنندگان قطعات تقلبي برخورد شود.

مديرعامل سايپايدك همچنين از ساير شركت‌هاي فعال در زمينه ارائه خدمات پس از فروش خودرو و قطعه سازان خواست تا در مسير جلوگيري از توليد و توزيع قطعات تقلبي به سايپايدك بپيوندند تا با يك همكاري منسجم، جلوي سوء استفاده سودجويان گرفته شود.

وي ادامه داد: با توجه به اينكه افزايش رضايت مشتري در حوزه خدمات پس از فروش از جمله مهمترين سياست‌هاي دولت در حوزه خودرو به شمار مي‌رود، كليه نمايندگي‌ها ملزم به رعايت دستورالعمل‌هاي موجود هستند و با توجه به نظارت‌ها و بازرسي‌هاي مستمر، احتمال استفاده از قطعات بي كيفيت در شبكه نمايندگي‌ها به صفر مي‌رسد. به همين دليل مشتريان گروه سايپا ترجيح مي‌دهند با مراجعه به نمايندگي‌ها از قطعات و خدمات با كيفيت و مورد تاييد سايپا استفاده كنند تا از بروز خسارات ناشي از استفاده از قطعات بي كيفيت و تقلبي و خدمات غير تخصصي جلوگيري نمايند.
 



[ آرشيو ]

  
 سه شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۶  
Tuesday 17 October 2017  









صفحه اصلي | آرشيو | جستجو | تماس با ما | سايت شركت سايپا يدك | نسخه موبايل  
كليه حقوق اين سايت متعلق است به نشريه مشتري مداري - نشريه سازمان خدمات پس از فروش سايپا