كاركنان نمونه نقش مهمي در تعالي فرهنگ سازماني دارند
  یکشنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۵
   
 

معاون منابع انساني و پشتيباني تاكيد كرد: كاركنان ساعي در توسعه و تعالي فرهنگ سازماني نقش موثر و غير قابل انكاري بر عهده دارند.

به گزارش روابط عمومي سايپايدك، دكتر عليرضا عبدي در مراسم معرفي و تقدير از كاركنان ساعي سايپايدك در سال 94، با بيان اين مطلب اظهار كرد: رعايت نظم و انضباط در انجام وظايف به قدري مهم است كه بزرگان دين اسلام نيز ما را به رعايت نظم در همه امور توصيه كرده‌اند. لذا رعايت نظم در انجام وظايف سازمان به تحقق اهداف سازمان منجر مي‌شود.
وي ادامه داد: كاركنان ساعي علاوه بر رعايت نظم، در انتقال فرهنگ سازماني به ساير كاركنان نيز وظيفه مهمي بر عهده دارند. لذا بايد با رعايت معيارها و موازين سازماني، الگوي خوبي براي ساير كاركنان باشند.
معاون منابع انساني و پشتيباني افزود: بار مسووليت نمونه شدن در سازمان سنگين است و انتظار مي‌رود افرادي كه به عنوان كاركنان ساعي معرفي شده‌اند دوستان و ساير همكارانشان را به سمت رعايت ارزش‌هاي سازماني سوق دهند.
عبدي با تاكيد بر رعايت وفاداري به سازمان از سوي همه كاركنان، گفت: امروزه سازمانهايي موفق‌تر از ديگران هستند كه كاركنانشان نسبت به سازمان وفادارند. وفاداري به سازمان مرحله‌اي بالاتر از انجام وظايف سازماني است و كاركنان ساعي بايد اين حس وفاداري را در ساير كاركنان تقويت كنند.
بنا بر اين گزارش، كاركنان سايپايدك در پايان هر سال بر اساس معيارها و شاخص‌هاي معيني ارزيابي مي‌شوند و از ميان آنان يازده نفر از افرادي كه بالاترين امتياز را كسب كرده باشند به عنوان كاركنان ساعي مورد تشويق قرار مي‌گيرند. در سال 94 نيز آقايان و خانم‌ها حميد حاج حسن و بابك موسوي (مديريت تعميرگاههاي مركزي)، تهمينه خدايي دلاور (مديريت آموزش)، جعفر كارخانه (مديريت تداركات و پشتيباني)، علي محمدي (مديريت خدمات)، محمدباقر جعفري يزني، محمد مهدي يغمايي جندق، محمد نديمي و اسماعيل عطار حامدي (مديريت لجستيك و انبار)، مهدي پارسايي‌فر (مديريت اقتصادي) و شبنم نوري (مديريت توسعه منابع انساني)، به عنوان كاركنان ساعي سايپايدك در سال 94 مورد تقدير و تشويق قرار گرفتند.
 



[ آرشيو ]

  
 سه شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۶  
Tuesday 17 October 2017  









صفحه اصلي | آرشيو | جستجو | تماس با ما | سايت شركت سايپا يدك | نسخه موبايل  
كليه حقوق اين سايت متعلق است به نشريه مشتري مداري - نشريه سازمان خدمات پس از فروش سايپا